|
|
|
|---|---|
|
Efter mycket huvudbry och ett antal timmars joxande har jag listat ut hur spellistorna fungerar. Inte helt självklart iallafall inte för mig.. Utrustning. Bmw 120d -10 Bmw Professional + USB uttag (EJ med I-Drive) Verbatim Nano 8 GB USB minne. Spellistan ska vara av *.m3u format Jag hämtade programmet Playlist Creator. Länk I hopp om att det skulle fixa biffen men icke. Man måste in och redigera dessa listor för att sökvägen ska bli korrekt. (Öppna filen i Anteckningar) Såhär ser den oredigerade texten ut. #EXTM3U #EXTINF:254,Back In Black - 6 - Back in Black ..\Rock Ä\AC-DC\Back In Black\06 Back in Black.mp3 #EXTINF:312,Back In Black - 1 - Hells Bells ..\Rock Ä\AC-DC\Back In Black\01 Hells Bells.mp3 #EXTINF:261,Black Ice - 1 - Rock N Roll Train ..\Rock Ä\AC-DC\Black Ice\01 Rock N Roll Train.mp3 #EXTINF:189,Black Ice - 5 - War Machine ..\Rock Ä\AC-DC\Black Ice\05 War Machine.mp3 #EXTINF:204,Black Ice - 15 - Black Ice ..\Rock Ä\AC-DC\Black Ice\15 Black Ice.mp3 Det blir då fel i sökvägarna och resultatet blir att det står "Empty list" i displayen. Man måste ta bort allt "bjäfs" och bara ha minsta tänkbara sökväg kvar. Som det ser ut här. Rock Ä\AC-DC\Back In Black\06 Back in Black.mp3 Rock Ä\AC-DC\Back In Black\01 Hells Bells.mp3 Rock Ä\AC-DC\Black Ice\01 Rock N Roll Train.mp3 Rock Ä\AC-DC\Black Ice\05 War Machine.mp3 Rock Ä\AC-DC\Black Ice\15 Black Ice.mp3 Sökvägen till låt ett ser ut som följande i datorn. F:\Rock Ä\AC-DC\Back In Black\06 Back in Black.mp3 Random och skip fungerar som vanligt, men CD / USB spelaren håller sig inom spellistan. Möjligen finns det ett bättre program som skapar listan som den ska se ut, länka gärna om det är någon annan som vet något som funkar utan redigering. Glasklart ? / Daniel | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.