|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Vart tillslut en fin 325:a -07 från Falkenbergshållet. Visserligen utan M-paket men med Panorama tak och bla sportchassie istället. 4800mil på mätaren och med ett bra hem. Går som en dröm! |
|
| Efter ett år med 320d har jag bestämt mig för att byta till 325i. Ljudet, karaktären och vibrationerna hr blivit för mycket för mig. | |
|
Provkör ordentligt först. Har haft två st -08or 325 och sålt båda efter bara ett par månader. Kraftlösa på alla varv man kör normalt. ------- //Lövet |
|
| Jag har testat en lite kort och visst är det sämre bottendrag, men jag tycker inte att jag behöver det. Nu vill jag ha mer toppdrag. I vardagstrafik/lugn körning behövs inte så mycket kraft. Jag har tittat på 335 också men kommit fram till att en sån blir ca 20-25 000 dyrare om året, och det vet jag inte om jag tycker det är värt. | |
|
Hej Vad tycker ni om denna bilen? Länk Bra pris eller inte? |
|
| Ser fin ut, bra pris! | |
|
För dyrt tycker jag. Säljaren har ett 25% högre pris än bilpriser.se som värderar den till ca 100 000. Borde finnas prutmån, annars skulle jag hoppa över den. |
|
|
Joffa, Försök o köpa bil av bilpriser.se Meddela hur det gick. |
|
|
Alldeles för dyr! Verkar ju bara typ basutrustad enligt mig. Många mil o saknar ju det lilla extra som te x bluetooth, soltak, drag, hifi, automat, verkar ha 16´ hjul?? (navi går bort för mig så det saknar jag ej) sen finns det ju en massa annat.. Hsh är det Du som bestämmer vad du vill ha men som sagt denna ska du nog pruta en del på! Mvh |
|
|
Marrin, Det där får du utveckla. Jag tycker Bilpriser.se brukar vara ett hyfsat bra riktmärke. Jag har själv sålt två olika e91 325i de senaste åren och har haft ganska bra koll på e9x-marknaden. Bilen i fråga ser fräsch ut. Men 125 000 för en 6 år gammal e90 som gått 12500 mil och som inte är speciellt välutrustud känns dyrt, och min gissning är att säljaren måste trilla ner några 10-tusenlappar för att få den såld. |
|
| Ok, jag avvaktar lite. Tack gubbar | |
| JFO235 är för dyr på 125K, så du gör rätt i att avvakta. | |
|
Då lånar jag tråden igen och frågar vad ni tycker om denna: Länk Vad tycker ni om priset? Det jag saknar är Automat, jag vet inte heller om den har sportstolar. Tack på förhand |
|
|
Den har sportstolar. Står i texten. ------- //Lövet |
|
|
Eftersom interiörbilder saknas så får jag inte den rätta känslan. Skulle gissa att det är en sk Bavaria-modell eftersom den verkar ha 18tums sommarhjul (visas på en av bilderna). Priset? Ja, lite dyrt kankse. Steget upp till LCI (facelift) är inte så stort. |
|
|
Det är 17" fälgar från M-sportpaketet. Bilen har dock inte M-sport. Så här ser en M-Sport Bavaria ut: Länk ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.