|
|
|
|---|---|
|
Hej Söker som sagt ny bruksbil och är intresserad av denna: Länk Någon som har varit och tittat på den alt sparat info från försäljningen på KVD i juli. Den såldes där i början av juli i år för 137 000 kr. Saftigt pålägg men jag är intresserad av bilen om priset blir rimligt. | |
|
Ring och säg att du vet att den såldes för 137´ och erbjud 155´-165´? Mvh |
|
| Usch det var dyyyrt | |
| Som en liten bonus är det Komfortstolar i den och inte sportstolar.. | |
|
Jag har ringt på den men han vill inte gå ner nåt vidare i pris så jag släpper den tills vidare. Jag vill givetvis ha 177 hk-motorn men vid KVD-pris eller något högre hade den varit intressant. Craile: Vad tycker du att den är värd? Mistafrizz: Jag vet och det är det som gör den intressant för mig. Jag har två måstekryss i utr-listan och det är komfortstolar och dragkrok |
|
|
Visst är det ett saftigt pålägg men den som köpte den har ju sedan gjort stor service, bytt skivor/belägg runt, köpt fyra nya däck samt lackskyddat den. Allt detta kostar ju en slant. Utan att vara någon expert på priserna på 520d så är det väl så att 137' är ett väldigt bra pris och kanske inget man ska hänga upp sig på utan man får istället jämföra vad andra motsvarande bilar kostar. Att någon köper väldigt billigt innebär ju inte att denne sedan måste sälja bilen under marknadspris. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.