|
|
|
|---|---|
|
som texten lyder så får jag inget ljud ... Fick idag min efterlängtade dension gw 300 (40pin) koppla in den men får inget ljud , usb minnet lyser när de sitter i så ström får den ju men inget ljud , Någon som varit ute för samma sak ? .. har 16:9 navi,sub,cd växlare .. och som jag fått fram ingen dsp så de bör ju funka :P .. vore mkt tacksam för svar!! | |
| Startar den upp överhuvudtaget? Alltså, får du upp låtarna i displayen och dom spelas men inget ljud? | |
| fixade sig med ljudet .. men får inte fram artistnamnen på displayen ,, har laddat ner filen från dension och lagt in på usb minnet men de funkar inte alls ! Nått tips? | |
| Har tappat bort min manual till denna nu men kommer ihåg att det finns en inställning där man väljer vad som ska visas i displayerna. Det står där nånstans hur man väljer läge iallafall. | |
|
Här är knepet för att få igång textvisningen! Följ stegen under "In Gateway mode but still no text": Länk |
|
| Har redan fixat det ,Men tack så mycket ändå! =) | |
|
Hej! Hur löste ni problemet med att få fram namn på låtarna. Har gjort precis som det står i inst ovan, men får inte ordning på något. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.