|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det finns nån som har bytt ut högtalarna till något bättre högtalare som sitter i lilla lådan i skuffen? Jag är rätt så nöjd med ljudet annars men basarna hänger inte riktig med.Öppnade och kollade det sitter 2st 2ohms 6.9 i lådan.. Fick tips om dessa Länk dom ska tydligen vara riktigt bra men frågan om det funkar med originala försärkaren? Så finns det nån där ute som bara har bytt ut högtalarna i lådan med bra resultat? mvh | |
|
Svarar på min egen fråga,Provade att montera ovannämnda högtalarna det blev okey. men inte som jag förvänta mig..Slutade med att jag koppla in en extern steg och 12 bas..Kan säga att nu lysnar jag på musik i bilen i helt annan nivå..Vilken lyft alltså.Super nöjd För den som undrar. |
|
|
Jag har gjort likadant i min hk "baslådan" är inte den vassaste. Dock så vräkte jag på med en lite för stor bas så ska nog kolla efter något mindre |
|
| Vad har du för bas nu? | |
| Kan rekommendera den här Länk ser mycket snygg ut med inredningen i bagaget oxå.Inte alls så stor heller. | |
|
Har du öppnat upp mot bagagen något. I min har jag åkt med fällt baksäte för att få fram ljudet men det känns inte så proffsigt :) |
|
| Nej jag kör med det hål som finns från originala baslåda,sen finns det ju massor med små hål under hatthyllan tycker det funkar bra..Jag är nöjd | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.