|
|
|
|---|---|
|
Jag har haft min E912006a i snart ett halvt år men det är en sak jag inte fattar: När jag kört ett tag, allt från 5 min till en timme piper instrumentet tre korta och en lång! har. Bilen har nav och massa lull-lull. I början trodde jag att det var för att jag körde för fort och att naven har koll på det, men då borde den pipa oftare... Det är röststyrning och skit på den också... Vad är det??? | |
| Kan ju vara påminnelse för timmar kanske? Är det den så går den att slå av. | |
| Det verkar inte vara timmar kvar till service eftersom jag har gått till noll lämnat in den på service och fått tillbaka den; helatiden har pipet varit där! Inhet dyker upp i instrumetet när det piper heller... | |
| Det låter lite som att det skulle kunna vara någon telefonhandsfree som piper. Det är inte ovanligt att de ger i från sig pip för att påpeka för föraren att telefonen inte är ansluten till handsfreen. | |
|
Ah! Telefonen... Det måste jag kolla genast! Skall se till att ha bluetoothen aktiverad på telefonen och se om det gör någon skillnad! |
|
| Fungerar din PDC som den skall? | |
| Precis som Falsterbo säger tror jag fortfarande att det är påminnelse för timmar. Alltså inga timmar till service utan när klockan slår helslag. Irriterande ljud tills man kommer på hur man slår av det. | |
|
Ja jävlar, hour memo var aktivt! ...och ljudet kom nog vid hel timme. Jag har slagit av den och hoppas på att det tystnar! |
|
|
Japp så var det! Nu är det tyst tack tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.