|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
har börjat drabbas av att minnet i stolen sviktar. Tänkte försöka tas loss alla kontakter och inspektera och sedan säkra upp dem med straps så de inte kan åka isär. Problemet jag har är - hur får man bort plastkåpan på sidan? Har kollat runt men blir inte klok. Någon som vet eller har ngn länk eller dyl? "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Själva förarstolen sitter med fyra bultar i golvskenorna tror jag, insex eller torx. I varje fall har det varit så på min e38 och min e39. Sen sitter det en säkerhetsvajer och en kabel från golvet upp till stolens elektronik - sen ska det bara vara att lyfta ut den! Den är rätt tung dock. Själva plasten sitter förmodligen skruvad på något dolt sätt som är enkelt att komma åt med stolen ur. Dock: om det bara handlar om elektroniken i ditt fall, så tycker jag du ska koncentrera dig på den kraftiga kontakten som sitter under stolen. Den kontakten som sammanfogar kabelstammen som kommer upp ur golvet med kablarna som finns i stolen. Ta isär, tvätta, torka rent, elektrospray - sätt ihop. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Oki! testar det först. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.