|
|
|
|---|---|
| hade tänkt införskaffa mig en M5 e39 .men behöver lite hjälp angående fel o sånt som kan vara på en sådan ,de vanliga hur en bil ska vara kan jag utan e sånt man kanske inte riktigt tänker på som jag e intresserad av | |
|
i begnatguiden till vänster så tar man up det mesta om e39 modellen en grej jag skulle kolla efter är rost i nedre dörrkanter (på insidan) som är vanligt på bilar som gått året runt. kopplingen är vettig att känna ordentligt på också då dessa verkar ha en tendens att slitas om tidigare ägare inte vetat hur man kör manuell:) kolla oljenivån också om det är en tidigare årsmodell du kikar på eftersom dom (min inkl) drar en hel del olja. enkelt att se om ägaren har tagit hand om sin bil. lycka till med letandet! |
|
| Jag är nyfiken på hur man kan kolla oljeförbrukningen och tidigare omvårdnad på bilar generellt bara genom att kolla aktuell oljenivå i motorn! Skulle faktiskt kunna tänka mig att betala rätt mycket, Sango, om du kan utveckla detta intressanta koncept lite? | |
|
Ubbe.j: Min har gått 4900 mil nu, riktiga långmilare:) Jonasjonas: :) |
|
| Tjenare Pimpen ! Ja våra M5 or har ej gått långt men jag har faktiskt kört nära 700 mil i sommar. Ha det M.v.h Ubbe.J | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.