AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
19.239

SVALT intresse för E36 cab!?

Sida 3 av 3
Nere under 100 nu.. Hoppas du får fler intressenter :)
Idag gick den iväg för 99000:-.
Något att fundera på för er som var skeptiska till priset!

///Micke
Min cabrio Länk
Bra jobbat Micke. Bra också att du stod på dig och inte lyssnade på alla experter här :).
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Grattis Micke! Som vanligt räcker det med att rätt spekulant dyker upp så blir bilen såld!

Alpina B8 Länk
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Helt otroligt, det trodde jag aldrig. Men grattis!!!

MVH
Robert
Bara att gratulera säljaren då! =) Hoppas köparen har köpt den för det fina skicket och ska behålla den ett tag. ;-)
Tackar!
Ja, han hade kollat på ett par andra som oxå skulle vara i kanonskick enligt säljarna men varit rena skräpet.
När han fick se min i verkligheten så mer eller mindre bara skrek han av lycka. ÄNTLIGEN en bil som håller måttet!

Med facit i hand så handlade det mycket om att få någon att komma och kolla för att inse skicket!

///Micke
E
1.156
E
320 ci cab -04
När det gäller äldre cabbar är det väl skicket som är helt avgarande för priset? Jag har sett E30cabbar för tillsalu för 100 tkr och 20 tkr. Det lär väl vara på samma sätt med E36. Fina ex, väl skötta och fina får lite entusiastprägel och blir efterfrågade.

Ur ett ekonomiskt perspektiv måste man ha kristallkula för att veta vem som är att gratulera.

E

Frågan är väl också vad den kostat i skatt, försäkring och parkering under denna tid. Sitter man i en sitts där man vill eller behöver byta bil blir ju priset ett annat...eller om man ska räkna in kostnaderna för att ha bilen ståendes under en period. Men visst, gillar man vilen och njuter av att äga den, har gratis garage osv så visst...
Bilen har ju varit avställd under vintrarna så då betalar man ingen skatt samt att försäkringen blir en så kallad garageförsäkring och kostar 16:-/månad.

///Micke
Det var billigt! Jag betalar 90kr/månad för min garageförsäkring...samt en nedrans massa pengar för garaget:(
Garaget kostar 650 men det har jag nytta av till annat oxå så det ser jag inte som en belastning.

///Micke
Grattis till försäljningen, Micke!
Utbudet av E36-cabbar är just nu helt enormt - känns helrätt att jag lyckades sälja min Bostongröna förra sommaren.
En sökning på "bmw cab 1993-1999" ger över 80 träffar på Blocket...
Då utbudet är så stort gäller det allt att man sticker ut en smula :-)

/Magnus, BMW CS # 07317

Mina bilar: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.