|
|
|
|---|---|
|
Tjena har sökt som en galning efter fina samt välbevarade M3 e36:or i orginalskick men ta mig fasen man hittar inget förutom fulstylad och söndertrimmade fd M3:or. Tycker det är sorgligt att folk ska hålla på och förstöra en blivande klassiker på detta sätt :( Så hur ska jag gå till väga? This is my Bmw 318i. There are many like it, but this one is mine. | |
|
cabbarna är säkert inte trimmade i lika stor utsträckning iaf :) men det börjar nog bli svårt, gamla bilar. köpte min cabbe av en polare, inget eftermarknads överhuvudtaget på den men det vart mycket mycket jobb på denna. kommer ta mig flera år att bli färdigt med den. |
|
| Mycket jobb? som vad? det är fina bilar tycker jag. Cabbarna gillar jag inte, vill ha Coupe med taklucka. btw är det mkt problem med gamla M3:orna utan sachsvanos? | |
| Kolla runt på garaget.org o leta efter fina bilar i dina ögon, när du hittat en mejlar du ägaren om han funderat på att sälja? | |
|
Dom finns, men kostar mer också. Kolla in min på www.garget.org/sk Jag går i tankarna att sälja, till rätt pris är inte jag omöjlig. |
|
|
har snackat lite med han här, han begär cirka 100K, vad tycker ni? Länk |
|
|
Hej Quakesk! Din bmw ser utvändigt fin ut, men saknar taklucka som jag har krav på samt så klädseln är bedrövlig, den färgen gillar jag icke :P |
|
| Swizz: Va ska du med taklucka till? Är bara vikt på helt fel ställe...Kan hålla med om att den gråa inredning är ingen höjdare. En 3.0 för 100" skall vara "mint", utan repbehov som "AC skall bara fyllas på" osv. Plus-poäng om kopplingen är bytt! M3 E36 är relativt svårsålda idag, dessvärre. | |
|
Vad jag ska ha taklucka till? det är väl en smaksak. 3,0 för 100K är även import. Saken är att jag vill inte bli blåst och behöva punga ut en massa pengar då det handlar om mina livsbesparingar. Hittade även denna, vet ej dock om priset är ok. Länk |
|
| De flesta är import, absolut inget negativt. Skick går före ursprungsland,exteriör-färg och interiör-färg. Risken att bli blåst finns alltid, men kollar man bilen noga (även under!) så får man iaf en rimlig uppfattning om det egentliga skicket. De allra flesta bilar har några brister, även sk "mint". 100" är för mycket för en 3.0 om JAG får säg, om den nu verkligen inte är helt felfri och "mint". Den andra bilen du länkar till är en 325:a.... | |
|
den sista var ju en 325 ju SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
|
Jorå tacklucka är det på min. Men klädseln kan jag inte ändra på. Ser bra mycket bättre ut i verkligheten. Men smaken är som baken.. |
|
|
Kommer nog att sälja min bil snart då ja vill ha något större. Finns oxå på garaget. Original avgas och fälgar finns givetvis kvar. Länk |
|
| edge : du har fått PM på garaget! | |
| Länk | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.