|
|
|
|---|---|
|
Har tappat mitt ena ögonlock på min E36 Coupé Funderar på att skaffa nya, ser konstigt ut utan. Tycker ni jag ska ha långa eller korta ögonlock? Det satt korta på den när jag köpte den och jag visste inte det fanns långa förens jag kollade runt på nätet efter nya. Som sagt, vad tycker ni är snyggast långa eller korta? Färgen på min bil är Avusblå metallic. BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. | |
| enligt mig inga ögonlock, bland det fulaste jag vet. | |
|
Kan inte annat än hålla med... ___ //Ulf |
|
|
Hmmm, tycker ni det? Ska kanske ta bort det jag har kvar och se hur det ser ut. Dom har suttit där så länge nu men det kanske är bättre att skippa dom helt. Stör mig på dom där glasbubblorna eller vad det är i överkant på strålkastarna. Vad är det för något? BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. |
|
|
ska du ha ögonlock så ska du definitivt ha långa enligt mitt tycke.. men smaken är ju som baken! |
|
|
Jag tycker korta =Snyggt!! Klabbarparn |
|
|
Hehe, nu blev TS hjälpt i sitt beslut... ;-) Ont: helst utan, alt. korta tycker jag :-) |
|
| Långa. Länk Länk | |
| Helt klart långa... Länk Länk | |
| jag mår illa... | |
|
Det billigaste och snyggaste du kan göra med din E36 är att riva av det andra ögonlocket och slänga det i närmaste papperskorg. Det är helt gratis och problemfritt dessutom ! BMW 4 Life |
|
|
TuvaLisa: Dom sitter där för att styra luftströmmarna. |
|
|
Jaha, men dom där bubblorna är asfula. Blir nog ögonlock ändå Bmw följer inte utvecklingen. Bmw leder den! |
|
| Här finns de fler stylingtips Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.