|
|
|
|---|---|
|
Enligt Länk borde inte min bil ha hajfena, och jag ser inte heller något i utrustningslistan för min bil som "kräver" hajfena? Eftermontering kan vi nog glömma då enda tidigare ägaren är en pensionerad kvinna.. Så, varför har min 325a hajfena men de flesta andra jämngamla inte? 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2HC LIGHT-ALLOY WHEELS RADIAL SPOKE 187 203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 7RS COMFORT PACKAGE 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Help please? :) | |
| Det är inte alltid utdraget i datan stämmer på bilen. Jag har röststyrning på min bluetooth men det finns inte med i någon dataspec hos BMW. Är osäker på vad ¨förberedelse för bluetooth¨ innebär men det verkar som att det är det du har då du inte kan se något i menyfönstret. Mvh | |
| Underskatta inte kvinnor och deras ideer. Min mor är 54år gammal och kör en 316d -10. Hennes krav när hon köpte den var att hon skulle få hajfena-antenn.... Och jodå - det eftermonterades dit. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.