|
|
|
|---|---|
|
Tjena Sitter och funderar på ny bil, det lutar åt Audi a6 diesel Vad jag skulle behöva veta är Snittförbrukning på de olika motoralternativen Årsmodeller eller motoralternativ man bör hålla sig borta ifrån Värt att veta: någon motoruppdatering som kommit en viss årsmodell etc som man bör välja Har ni mer info så kasta fram allt ni vet //Danne | |
|
Här är två artiklar om Audi A6 som rostar kraftigt i dörrarna: Länk och Länk Jag skulle inte köpt någon av den karossen iallafall. |
|
| Detta är ju bra dock: "Audis tolvåriga rostskyddsgaranti gäller genomrostning, precis som hos alla andra tillverkare. Men enligt Audi ska även kant- och falsrost likställas med genomrostning". | |
|
Jag har haft en A6:a...-05, den "nya" karossen. Lacksläpp samt en del små bubblor i lacken upptäcktes men fick svaret från Audi att det får man räkna med på en 4 år gammal bil, normalt tyckte dom och lämnade mig snopen på parkeringen. Otroligt nonchalant bemötande och tyvärr hopplöst att snacka med dom överhuvudtaget : ( Kan tilläggas att rost/bubblor inte satt varken i skärmkant eller stenskott....Aldrig mer Audi för mig Frasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.