AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
879

325 E46 köpråd, länk till bil

Hej!
Håller på att spana efter en förstabil nu. Är inne på en 325 E46, och har hittat ett exemplar. Vad tror ni om den, är den rätt prissatt och är den bra utrustad, eller är det någon stort fel på den? Är tacksam för alla tankar och åsikter om den!

Vad anser ni överlag om en 325 som förstabil, är det överkommliga försäkringspriser på dem?

Här är länk till bilen jag kollat in: Länk!

Tack för alla svar!
Mvh Natanael
Det beror ju helt på vilka krav du har.

Jag skulle personligen om jag skulle leta e46 igen ha ett krav att det ska vara sportstolar i bilen för de är riktigt sköna.

sen är frågan om du vill ha 4wd och automat? klart att den kommer vara törstigare än en manuell och manuell.

försäkring premien kan du kolla upp i förväg och gör det för mina Bmwn har varit väldigt dyra i försäkring och är det än i dag (24 år nu)
jag ser att de har skrivit sportstolar i den bilen du länkade till men om det är den bilen på bilderna så har den inte sportstolar.
Snart 11 år gammal bil, 8 ägare i Sverige, extremt blanksliten ratt och 11.000 mil.
Om jag hade varit spekulant på bilen så hade jag forskat lite efter mätarställningen.

Mvh Carlito.
Roffa1
Fyrhjulsdrift i all ära, men går det sönder så kan det bli kostsamt. Dessutom som det redan nämnts så drar den mer bränsle med aut o fyrhjulsdrift, räkna med ca +2-3dl mer per mil.

Kolla upp skicket på fördelningslåda samt drivaxlar,osv.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.