|
|
|
|---|---|
|
Ska nu köpa nya baklyktor till min 528i e39 -96. Frågan är om man ska köpa facelift med vanlig glödlampa eller med led. Ser det för nytt ut med led baklyktor på en 96a? | |
|
Kanske denna tråd skulle flyttas till stylingsidan... Ok...jag kan väl ändå ge min syn på saken. Ska du bara byta baklyktorna till faceliftlysen så ser det inte bra ut med att bara byta bakljusen, isf måste du byta alla ljus.. Och nej, med då ledbakljus sänker du inte bara bilens värde, det kommer inte att se riktigt klokt ut heller. Jahapp, nu har jag sagt mitt :) Mvh Janne. |
|
|
Det fins ju facelift lyktor som är anpassade för bilar före facelift med led, identiska med facelift bilar, samma lykta finns även med vanlig glödlampa. kolla www.waarwest.se Länk och Länk |
|
|
Glömde säga min mening ang detta och jag tycker att det ser bra mycket snyggare ut , det är ju trots allt samma kaross. men visst jag håller med om att alla bör ju bytas för att få helt rätta looken. |
|
|
Det är de 2 som jag har kollat på, givetvis ska allt bytas ut, Vad sitter det original på bilar med facelift? Är det med led eller med glödlampa? Vilken av dessa tycker du jag ska köpa? :) |
|
|
Har du inte facelift framlyktor (med angeleyes) fram tror jag att det kommer att se konstigt ut med led bak. Då är det bättre att satsa på den med glödlampor. BMW M-POWER |
|
| Skulle satsa på dom med LED så det blir som original. dom med glödlampa ser exakt likadana ut, det är samma lamphus men det blir en starkare punkt just där glödlampan sitter och lite svagare längre ut. med LED så lyser "strecken" lika starkt över hela lampan och mer distinkt. | |
|
Många LED-lampor lyser med prickar och ser inte bra ut. Glödlampor kommer antagligen också ge fel utseende. Har nog inte sett någon pirat-lampa som ser OK ut när jag tänker efter. Satsa hellre på ett par beggade Hella. |
|
|
Okej, då vet jag lite vad ni tycker :) |
|
|
Är det led eller vanliga glödlampor i Hella bakljusen? |
|
| Det är LED, exakt likadana som D1223195 hos waarwest | |
|
Länk hej emilkringlund, har en silverfärgad e39 99 dessa passar bra färgmässigt men allt är tycke o smak |
|
|
Okej, ska jag köpa kopior eller hella med vita blinkers och glödlampor? Svårt att bestämma mig. |
|
| kopiorna är identiska med Hella och felkodar inte, köper du hella original facelift så måste du bygga om för att lura systemet och slippa felkoder, funkar bra med ett par motstånd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.