|
|
|
|---|---|
|
Hej! Visst är det skönt att alla BMW älskar sina bilar. Super BMW, då tror man att det rör sig om en CSL, M6, Alpina mm? Länk M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
| Hahahahhahaha...:) | |
| ptja, killens namn i annonsen tillhör ju till 95% den kategorin utav personer som kletar på ett M-märke på baklucka utav sin rostiga 316i compakt å kallar den m3, så varför skulle inte detta vara en superbimmer med sina snåla 104 hk haha | |
| Ser inte det roliga. Bara för att han antagligen inte är arier så ska man göra narr av hans svenska. Patetiskt och oempatiskt. | |
| ..dessutom menar annonsören nog inte att bilen är supersnabb utan snarare skicket. Men man ser det man vill se, antar jag. | |
|
Qsacage: jag har själv ett annat språk än svenska som modersmål, men det är väl lite naivt att kalla en liten sedan som SuperBmw! Han har väl kollat lite runt på blocket innan han satte priset. Han såg väl också att det fanns bilar inkl BMW som kostade >10 ggr än hans bil. Jag tycker att det ger mindre genuint intryck att kalla sin bil så. Tur att man tycker olika, annars hade livet blivit mkt tråkigt! Mvh M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
qsacage: ja tycker ändå man har rätt att skratta när man ser något kul. de behöver inte betyda något illa mot honom personligen, även om jag inte tyckte de va speciellt roligt. BMW ownz |
|
|
Det jag däremot tyckte var lite kul var att "qsacage" i samband med sitt inlägg gjort 666 st ;) Mvh Janne. |
|
|
Ja men då så, då slår jag till. Den här kan ju bara inte missas med andra ord. Jag undrar vad han ska köpa för ultra-super-duper-bil själv. Kanske en 318 :D Nä men skämt å sido, han hade i alla fall inte pimpat sönder den stackars bilen. DET är verkligen raka motsatsen till roligt. |
|
| Han kanske med Super syftar på att det är en bensinare. Superbensin finns ju i Tyskland. Superbenzin. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.