|
|
|
|---|---|
|
är själv intersserad av denna bil och undrar om någon vet nånting om den eller har varit och se på den? Länk | |
|
Den såg jävligt fin ut men max utrustad var lite fel o skriva kanske? Var är den stora skärmen med färddatorn o GPSen? Skit samma, den ser helt ok ut men tycker väl priset är lite väl häftigt för en 96a. De e ju knappt vad jag får för min fina 00a som har allt utom m5 speglarna o slutljudämparna. Men den är helt klar värd att titta på. MVH M-killen |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
jag funderar över hur han fått dit ratten från en 2003... går det verkligen på en 96a? och kommer airbagen (2 stegs) att fungera? |
| För dyr! Max 40'. Helst under 35'. | |
| Airbag är inga problem, har själv 2stegs i min 1stegs bil. Men ratten har ju helt annat fäste utan släpringen, bytat hela rattstången kanske?? | |
| ringde på bilen och den var redan såld.. M-killen har du din någontans till salu för jag söker efter en 528 med m-paket och en -00 skulle vara det bästa :) | |
| Frågade du vad den gick för? | |
| nej, int frågade jag nånting när han sade direkt att den var såld | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.