|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Mfive är van att köra offroad så han får pröva först :) Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland. |
|
| Haha, precis! Du minns mina turer i terrängen med Cayennen! :) | |
| Vi är ju bakhjulsdrivna nästan alla... Så jag står och kollar in alla och tar plats på fältet sist.. ;o) | |
|
Alain och Pierre kommer som representanter för Göteborgsavdelningen imorgon. Synd att jag missar detta välbesökta och genomtänkta evenemang. Mvh Philip |
|
| Glöm inte inträdet på 20kr till Barncancerfonden. Endast kontant betalning möjlig. | |
|
Gnessa hem lite tidigare men det var en underbar tillställning. Helt woonderbar mfive. Funktionärerna skötte sej bra åxå. Synd bara att Loaded kom. Längtar redan till nästa gång. Å ni som missa det...Ni missa en woonderbar tillställning med många stiliga och coola bmw:sar. :) Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland. |
|
|
Loaded inte kom mena ja. Går ju inte å redigera sina inlägg ju. Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Lottnummer E 43 vann man väl inget på :) ?? Bra anordnad träff tycker jag, vädret kanon undrar just hur många Bimmers det var. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Blev runt 6k till barncancer fonden, så runt 300 bilar var det tydligen. =) Mvh Patrik |
|
Jag tyckte det var jättekul, väder o allt var perfekt .. en fantastisk tillställning, och mycket proffsigt arrangerat, tack för en kanontrevlig dag! Mvh Maria |
|
|
Jag håller fullständigt med Maria. Återkommer nästa år. / Christina |
|
|
En kanonträff!! Riktigt lyckat. Martin |
|
|
Ja det var riktigt trevligt! Klabbarparn |
|
|
Trevlig dag.. Någon som har länk till bilder som togs under dagen? Det var bla en (Snygg) tjej, tatuerad på ena armen som plåtade massa bilder.. Någon som lagt upp än? Mvh Fredrik BMW CS #07491 |
|
|
Länk Vassego. /U. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
@RubyBlack! Din bil var ju bara så läcker!! =) Mvh Patrik |
|
Tackar tackar Patrik! / Christina |
|
|
Här pågår eftersnacket (där jag även skrivit min resumé av dagen): Länk TACK till er ALLA! 300 st BMW och över 6 000 kr till Barncancerfonden! |
|
BMW 528 |
Jag var med i kortegen...en eloge till alla BMW förare som på ett fint sätt såg till att andra billister kunde komma vänster/höger uti korsningar och övriga trafikanter kunde komma över vid övergångs ställen.Tack till övriga trafikanter som hade överseende och tålamod när vi kom i kortegen...hoppas ni fick en stunds ögonfröjd. Tack till arrangörerna och funktionärer som bidrog till att göra BMW´s Of Sweden till en fin träff. |
|
Hej allihopa! Idag fick jag hem VÅRT diplom från Barncancerfonden. Jag komponerade ihop texten som sedan trycktes på diplomet. Jag pratade med dem i måndags och de är otroligt tacksamma för vår gåva på 6 160 kr till cancerforskningen, samt stödet till Sveriges cancersjuka barn. Årligen drabbas ca. 300 barn av cancer i Sverige. 75 av dem överlever inte. Vi alla som var på träffen 10 september tillsammans med andra bidrag till Barncancerfonden, gör att fler föräldrar får se sina barn växa upp i framtiden. Tack till ALLA ni som bidrog med en slant! Många bäckar små... Här är VÅRT diplom: Länk _________________________________________________________________ Jag vill även personligen tacka alla som kommit på årets tre träffar! Vilken succé det blivit! Väl mött 2012. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.