|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Mackan med bild 5 vill han nog bara visa hur snabb en 535D är på bana så det har inget att göra med bilen som är till salu. Ps. du har fått powerpost |
|
|
Denna kom ut nyss, jag tänkte titta på den imorgon OM jag får tag på ägaren. Den ser fin ut och har allt jag söker, men är ingen LCi, priset är lite högt men går kanske att förhandla en smula. Tycks? Länk |
|
| MaCKaN_86: Den där har varit ute ett bra tag förut. | |
| Ok, jag ahr inte sett den tidigare men jag har bara letat i en månad. Är det något skummt eller fel på den? Vad var priset innan? Jag tycker den borde kosta 260.000kr med tanke på mil och utrustning. Vad anser ni? | |
| Bilen köptes tydligen för drygt ett år sedan och han sa att han inte haft den ute på annons innan. Jag ska titta på den imorgon. | |
| Mkt konstigt men jag kan ju ha fel... | |
|
Jag har varit och tittat på bilen nu, den såg väldigt fin ut, inget att anmärka på och den gick mjukt och fint. Ägaren var seriös och den säljes endast pga att de behöver en 4x4 ute på landet. Jag hämtar bilen på torsdag :) |
|
|
Grattis till en glidarbil med vassa tänder! :) //Bjersér |
|
|
Grattis! En E61 med M-sportpaket är aldrig fel ;) Är ingen dieselfantast men motorn i 535d är imponerande. ___ //Ulf |
|
| Grattis till bilköpet | |
|
Grattis grattis! Du har en smekmånad(er) framför dig att avnjuta! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Har nu haft min 535dAT i ca 6 månader, gick från 540iA med skönt vrid och bra komfort. Kan bara säga att jag njuter varje körning i 535an. Vrid i överflöd och fartresurser så det räcker (ett tag till i alla fall ;) ) det blev inte sämre iom chippningen :) Grattis till en fantastisk bil!! |
|
|
Hej igen, nu blev det tyvärr inte så att jag köpte bilen. Jag var riktigt sugen på plats men när jag fått tänka på det ett dygn så störde jag mig på några saker, träpaneler, två små uppslag och framför allt att det inte är en facelift. Jag planerar att ha bilen i 3-4 år och vill inte ha en bil som är 5+(3-4) år gammal. Jag trodde mig ha hittat en annan bil som passar perfekt, tills jag googlade företaget och hamnade här på AP igen. Den är tydligen borta nu men det var en vit 530d, 7500mil, M-sport, navi och import. Företaget var Ultimate cars... Den finns dock fortfarande på deras hemsida www.ultimatecars.se men jag blev väldigt skrämd av det jag hittade att läsa här. Tillbaka på ruta ett igen, budgeten ligger nu på runt 280.000kr men denna vill jag gärna köpa: Länk |
|
|
Här är den vita hos ultimatecars. Någon som tycker att det verkar vara en bra ide? Jag har inte frågat vart den kommer från. Länk |
|
| Du får nog snart PM från UC, en av säljarna (kanske tom ägare) hänger här på forumet och är ganska aktiv. | |
|
Inte omöjligt att den vita kommer från Italien...dom har en förkärlek där för Touring utan rails. Den gråa ser fin ut men priset känns som det är i överkant. ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Den har även små regskyltar bakom ultimate cars skylten. Detta tyder också på Italien.. |
|
|
Länk Länk Länk /Anders |
|
|
Ang de små skyltarna, jag såg det och antog därför att den inte är Tysk. Jag köper ingen importbil från andra länder än Tyskland även om den är fin, jag tror den blir omöjlig att sälja sen. Tack för de tre tipsen, den första är fin men saknar navi, hifi samt allt annat Lull man villa ha. Nr två är riktigt fin, såg den för ett tag sedan men har misst den sen, hur kollar jag upp om den är seriös? För 285.000kr vore den helt klart intressant och inom budget. Nr tre har xdrive, det vill jag inte ha samt saknar navi. |
|
|
Ang de små skyltarna, jag såg det och antog därför att den inte är Tysk. Jag köper ingen importbil från andra länder än Tyskland även om den är fin, jag tror den blir omöjlig att sälja sen. Tack för de tre tipsen, den första är fin men saknar navi, hifi samt allt annat Lull man villa ha. Nr två är riktigt fin, såg den för ett tag sedan men har misst den sen, hur kollar jag upp om den är seriös? För 285.000kr vore den helt klart intressant och inom budget. Nr tre har xdrive, det vill jag inte ha samt saknar navi. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.