|
|
|
|---|---|
|
Satt i bilen med dörren öppen ett par timmar och programmerade min bilmonterade telefon. När jag sedan skulle starta sa det bara klick. Hämtade startbatteri o kablade igång den. till synes fungerade sedan allt som det skulle. Efter att ha kört 40 mil, stannat ett par timmar och sedan skulle köra ville inte min AC/fläkt fungera och ingen text i displayen. Efter att ryckt i all säkringar o kollat utan att hitta någon trasig så hoppade display och fläkt igång. Med AC på kommer det varmare luft än utan AC. Ett par dagar senare hade jag dörren halvöppen och fick återigen kabla igång bilen. Efter detta så vill nu ingenting i instrumenthuset fungera. Ingen text i displayen, ingen varvräknare.Det enda som fungerar är hastighetsmätare, bensinförbrukning, temperaturmätare, airbag och indikatorlampan för DSC. Efter att batteriet fått stå på laddning över natten uppmättes knappt 13 volt med motor och tändning avslagen. Egna ideér om fel är att batteriet inte klarar av att ge 100% ström och därför blir det så här knasigt. Vad säger ni andra, har ni haft liknande fel? | |
| Jag hade liknande fel, byte bara batteriet och allt började fungera =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.