|
|
|
|---|---|
|
Jag installerade senaste versionen av programvaran i min e39 2002 NAVI. 3\1-63 v32 och det som hände var att bakgrunden blev blå istället för svart och så försvann gps alternativet från skärmen och nu händer det inget när jag stoppar i kart skivan. Hur lång tid tar det att uppdatera klart från det att man stoppar i skivan?? ska det stå att det är färdigt?? | |
|
Hei Ved en oppgradering vil du få beskjed på skjermen, og når den er ferdig vil navigasjonen omstartes. Om dette ikke skjer vil jeg tro din oppdaterings CD ikke er brent på den laveste hastighet. Uannsett høres det ut som det skjedde en feil under oppdatering. Første jeg ville prøvd er å koble av batteriet 10 minutt. Men IKKE koble av batteriet så lenge LED på navigasjonen lyser. Da kan den ta skade. Gjelder kun MK3 mvh, Knut |
|
| Tack för svaret! Ska gå ut och koppla bort batteriet så får vi se?? | |
| Hei igjen. Hvordan gikk det? | |
| Ja det går inget vidare för jag får inte loss baksätet!!! | |
| för att koppla ur batteriet ! Det sitter väll under baksätet | |
| Batteriet sitter bakom höger bakhjul det sitter en lucka på höger sida i lastutrymmet. | |
| ja detta är min första bmw så jag lyssnar på er ! Men i en annan tråd här på forumet så säger dom under baksätet ?? | |
| Kanske läge att titta efter i skuffen innan du börjar riva ner interiören? | |
| Hahaha! Ja där ser man! Det var ju lättare än att ta ur baksätet. | |
| Det är på gamla E34 karossen som det sitter under baksätet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.