|
|
|
|---|---|
|
Hej Fästet till sidospeglarna har ju det vanliga problemet att färgen flagnar bort, ser ut som det sitter Aluminium under. Är det någon som slipat eller blästrat och målat / sprayat så dom blev bra ? | |
|
Du kanske kan ersätta det med lite bling? Länk |
|
|
En kompis till mig gjorde det på sin E39:a. Efter att jag hade påpekat att det var fult nog många gånger så lät han en billackerare ta hand om saken. :) Det blev riktigt bra och var definitivt värt pengarna, om inte annat för att slippa höra mina klagomål. :) Learning by DIYing |
|
| Jag har fixat på bilar som jag har haft inte BMW men Volvo och Chrysler det är likadant på dessa färgen ramlar av. jag putsade så det blev frit från ärg och grunda och sprejade på ny matt svart färg. Om det blev bra eller dåligt är ju upp till var och en men det blev iaf. bättre än det var. | |
|
Ok körde du bläster eller slipade ? Eftersom det är aluminium vad ska man köra med innan lack ? |
|
| Jag har likadant på min, men jag har för mig att man köpa nya sådana svarta fästen? Det kan man med listerna runt dörrarna som har en tendens att släppa färgen också. | |
| Är du säker på det ? jag tror att dom sitter ihop med spegeln men jag har inte gjort någon närmre kontroll, ska dock göra det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.