|
|
|
|---|---|
|
Hej Har under en tid försökt hitta vart min 6:a kommer ifrån. Mest för att det är kul, men så är det ju vissa delar som är anpassade efter marknad. Har frågat: bmw i ö-o och de visste inte... bmw i tyskland och inte fått svar... än... Transportstyrelsen och de kan spåra att bilen kom till sverige 2005 och innan det haft FN-skyltar och troligtvis gått i Eritrea (med en svensk som arbetat där) :-). Men de kan inte se vart den är såld 1:a gången... Vart vänder jag mig nu??? :-( | |
|
Har du utrustningslistan? Där står det oftast något vettigt, typ vilket språk den haft, med/utan katalysator. Stephan |
|
|
Har du försökt kontakta de tidigare ägarna? /F |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den är Tysksåld, men det roliga med denna 635:a är att den har en utrustningskod jag aldrig tidigare skådat bland E24:orna! =) 577 RENTAL CAR PREPARATION Mvh Patrik |
|
God afton eller morgon :-) Japp, sökte efter ägaren som tog in bilen, utan resultat. Han har dock ett -sson namn och jag orkar inte ringa till + 200 personer :-) Fick dock fatt i ett brev från honom (till föregångaren till dagens transportstyrelse) där han skrev att det är dags att ta in bilen i sverige igen (1 juli 2005). Men det betyder ju inte att den är såld här för det... Patrik, tack! Utan dig vore livet... mer... ovetandes (eller något :-). 577! hmmm, vad kan det betyda... Förberedd för biluthyrning... intressant :-) tackar och god natt :-) |
|
|
Då är den mest största sannolikhet såld ny i Tyskland, vissa exemplar har tysk landkod fast de gick på export, standard på Alpina E34 V8 till Japan. Jag vet att m5toureg kan få fram vilken återförsäljare som sålt respektive bil, han har gjort det med alla? de flesta M5T E34. Han hittas dock inte här, enklast är e34m5.se Det går att få fram personnumret till tidigare ägare, rätt enkelt rättare sagt. Stephan |
|
|
Idag fick jag detta från BMW i Mynchen: This BMW 635CSi was manufactured on May 9th, 1988 and delivered on June 3rd, 1988 to the BMW AG branch in Hamburg. The original colour was Delphin metallic, paint code 184. We hope this information is helpful for you. Yours sincerely, Vilket bekräftar det du fick fram Patrik. Tack igen alla, för råd och info :-) |
|
|
Jag vet! Det är enkelt att ta reda på var den såldes första gången när det gäller BMW. Det är ALLTID Tyskland! :) Alexander |
|
| ahaaa :-) | |
|
Hur är det med Z4? :) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.