AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
535

Något för smaklösa divisionen?

Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
Länk
Personligen hade jag valt bort Viper-ränderna och kört med silverfärgade fälgar fast jag kanske är konservativ och tråkig...

www.malte-racing.com
Min uppfattning är att hade det varit en banracingbil hade den varit ok, men inte för gatan.

mvh
Berg

"Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg
Crusty
Bilen är cool!! Helt jäkla läcker!!
Men denna är väl nått för divisionen:
Länk

Eller vad säger ni??
Vet inte vilken som är värst, hade gått lite långt också tycker jag :)

www.malte-racing.com
Fr
1.138
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Aaaaargh! Har i princip förstört alla BMW-linjer. Ser mest ut som en hottad 142:a. Lite humor ändå: Färg: jätte gul. mil:147000 ( Priset är antagligen ett skämt också)

JPM
323 :an är allt annat en snygg....

"Juan Pablo Montoya for President"
Crusty
JPM: 323:an är en riktigt vacker bil med Hartage fägar i en annorlunda orange färg, vilket är qul! Min värsta mardröm måste ändå o köra en bil som e helt orginal!!
Nej, nej, nej!!
Man måste sätta en personlig prägel på sin egen bil för att skilja sig från alla andra "Orginalre" sen ska man ju inte hheler göra som den gula E36 o förstöra linjerna alltför mycket!!

Men allt e upp till ögat som skådar bilen...

Hade bilen kostat 25.000:- o funnits nere i skåne hade jag köpt den!!

ALLTID RETAR DET NÅN!!
Hade fälgarna på 323an varit blåa, ja då hade den varit riktigt snygg tror jag.
Däremot den gula, såg tyvärr lite ful ut, utan vingen och ögonlocken kanske jag hade ändrat uppfattning.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
E30 var ju as snygg...

ma
279
martin_gbg
330i Cabriolet M-Sport -08
Den gula BMWn påminner lite om ett sms som cirkulerar runt nu!
Först vill jag bara säga att det är inte jag som hittat på detta och jag hoppas ingen tar illa upp. SMSets innehåll är iaf:

"Till Salu: BMW asyl-edition, Alifälgar, mörka hinduer, allahrm, stora muslimanläggningen. Säljes till högstbedjande."

Fick iaf mig att skratta lite :)

/martin
li
1.959
liste
535i -89
Martin - har ni så slöa telefoner i Götet?? Det där SMS:et är ju hur gammalt som helst! :)
ma
279
martin_gbg
330i Cabriolet M-Sport -08
Ja det har vi nog..jag fick det för nåra veckor sen..sen fick jag det igen av en annan för bara nån dag sen..jaja. Kul va det iaf o det är kanske inte ALLA som har fått det.

/martin
Jo
47
Jocke Plåt
Mkt utrustad
318 -92
E30ín var väl ok om man vill ha en förstabil att synas i, priset var väl lite väl högt.....

den gula är bara för mycket.....
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Tja, smaken är som baken.
Personligen gillar jag inte stylade bilar men jag skulle nog kunna stå ut med den gamla 323an utan ränderna. Den gula var bara för mycket...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.