|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har varit överallt och frågat efter centrumemblem till mina rätt så speciella fälgar. Jag blev rekommenderad att skriva ett inlägg här så hoppas på resultat. Fälgar ifråga: [URL=Länk Måtten jag fått fram är 65mm yttermått och "infasningen" i brist på bättre ord är 55mm, hoppas ni förstår. Vet ni vart jag kan få tag på ett sådant centrumemblem? Behöver inte heller vara BMW-märket på utan är öppen för förslag :) Tack på förhand, | |
|
Bilden laggade (såklart) Här kommer ett nytt försök... [URL=Länk |
|
| Länk | |
| Här Länk eller hos BMW kanske. | |
|
Tack. Har kollat på BMW och dom måtten verkar inte finnas på Schmiedmann. Kan fråga vad det är för märke på fälgarna också så kanske de kan hjälpa mig någonstans :) |
|
|
När jag stylade om mina AEZ vinterfälgar till cabben till "BMWfälgar" så hade min BMWhandlare klistermärken i många olika storlekar så jag hittade några som passade bra. Är dina fälgar BMW orginal så borde BMW ha reservdelar. Jag hittade till och med lilla M-klistermärket (ca 2*1 cm) till mina touring-sommarfälgar som reservdel för några tior (hittade bestnr på realoem). Mät diameter och fråga BMW igen. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Vet inte om detta hjälper men hittade dessa Länk | |
|
Gå in på Tradera. Köpte mina där. Finns många som säljer diverse emblem. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.