|
|
|
|---|---|
|
Jag har läst och läst, letat och letat, inget konkret funnet. (Jag HAR googlat) Hur får jag in AUX i min e38 -01 med DSP. Är detta möjligt? Om möjlighet finns vill jag inte skada förstöra något för att det ska fungera. Någon adapter från/mellan cd växlaren, jag behöver inte använda cdvxl? MDS har något som tydligen fungerar till bilar UTAN DSP. Länk Finns det något alternativ till dessa som fungerar med DSP? /Christoffer | |
|
Trots att det står i manualen för Onboard Computer att "You can retrofit your onboard monitor with an AUX socket for connecting a third unit, such as a CD or MP3 player" så har jag inte hittat något sådant. Original så finns inte AUX i E38, bara AV-in som är mono.... /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
Letet och hittat detta, funderar själv på köp: Någon av Länk Du behöver Länk Om du (som jag) har Board Monitor 16:9 behövs det monteras i bagaget Länk För anslutning via Bluetooth Länk , se till att uppspelaren (mobil/mp3 spelare) har A2DP och AVRCP /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
Underbart Gunnar. Tack för informationen:) Det blir att beställa något av dom. |
|
|
Hallåj, Köptes det nån liten GROM-låda? Hur har det isf gått? Är själv nyfiken på dessa till min E39 med DSP, utan navigator och utan cdväxlare. Främst för blåtanden, men aux är också kul. Installationen verkar hyfsat smidig och priset känns rätt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.