|
|
|
|---|---|
|
Ja som sagt. bytte skivor fram o passade även på att byta givaren till beläggen oxå. Men måste man ta av batteripolen verenda gång man tar isär en kontakt på dessa jävla bilar? Har kört bmw länge o tycker de bara blir sämre ju nyare de blir. Det står break linings, O de måste väll vara beläggen? Kan man släcka dessa själv på nått sätt eller måste jag åka till bmw för minsta lilla grej? Tacksam för tips. MVH freddan M-killen | |
|
Någon som har en susning? M-killen |
|
| Varningslampan ska slockna självmant om kretsen inte är bruten i de 2 slitagevarnarna. Är det däremot avbrott i någon av dessa slitagevarnarna så kommer lampan lysa. Systemet påverkas inte av att du har spännig på under arbetet. | |
|
Då är det väldigt konstigt eftersom jag satte dit en helt ny slitage givare? Blir väl o ta isär det igen o kolla. tror jag har kvar den gammla så får väl testa med den i värsta fall. MVH Freddan M-killen |
|
|
Vet inte om det funkar på din men enl. ett mektips här så ska man vrida nyckeln till läge 1 i minst 30 sekunder och då ska lampan slockna. |
|
|
riku) Jo jag var inne o kolla på det men det funkar inte överhuvudtaget på min. jag får kolla givaren så jag fått i kontakten helt. M-killen |
|
|
Jaha då var det problemet fixat. De var ena stiftet i kontakten som böjt sig o hamnat bredvid de hålet den skulle in i. Sen en annan sak jag ubdrar är att när man trycker in knappen vid temp mätaren så står det check control OK o fortsätter man att hålla den intryckt så kommer Test NR 1 upp. O släpper man o trycker vidare så kan man komma ända upp till 15 tror jag de va! Vad är detta för test nr o hur funkar de? Nyfiken som bara den :) Nån som vet? MVH Freddan M-killen |
|
|
Ingen som har nån ide om vad (Test nr) 1 till 15) betyder? på Check controllen då. M-killen |
|
| Sök här Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.