|
|
|
|---|---|
|
Hej! Läste i min svenska instruktionsbok till 325i -02 E46 touring att det fanns förvaringspaket som option och att det skulle innehålla glasögonfack med lock i mittkonsolen fram precis över askkoppen med ciguttaget i samt utfällbart dubbelt cig-uttag för baksätespassagerarna i mittkonsolen bak - under askkoppen bak. Jag har glasögonfacket fram men inte de två ciguttagen för baksätet. Jag har iofs ett ciguttag i skuffen men det står listat som standard i instr-boken. Det är alltså 21 (51168269444) jag saknar (i min bil så är det en plan vertikal vägg nedaför 15): Länk På denna bild har jag alltså nummer 15 glasögonfacket: Länk Har jag lyckats få halva förvaringspaketet? Jag har inte navi/boardmonitor men väl luktkonditioneringsdisplay över glasögonfacket. Tror ni det går det att eftermontera ciguttagen bak för rimliga pengar? Det skulle bli snyggare än dagens lösa "grenjack" med en 1 hane -> 3honor med sladd från Kjell&co. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 | |
|
Hej! Jag har nr 21 till din bil om du är intreserad.? Hör av dig mvh dicka |
|
|
Hej dicka o! Jag har mailat dig via power post - kan du maila en bild på delen du ar till salu maila till patrik.tornkvist(a)bigfoot.com byt ut (a) mot @ /Patrik /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.