AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
506

**** EFTERLYSNING **** stulna fälgar

Japp, nu har det hänt. Min ögonstenar har blivit stulna!!!

Fälgarna är M5 E34 fälgar som BLANKPOLERATS till "spegelglans". Dessa är äkta BMW i dimension 9*17 bak och 8*17 fram. På fälgarna sitter det Toyo Proxes däck i dimension 255/40 bak och 235/45 fram.

Mig veterligen finns det endast en till uppsättning likadana fälgar i Sthlm så ser du några som glänser ovanlig mycket så kan det vara mina.

Fälgarna stals nyligen i södra Stockholm och sitter enligt rykten på en delfingråmetallic 535 E34 i samma trakter.

Om någon ser eller har sett bilen med dessa fälgar var vänlig och ta registreringsnummer på bilen samt kontakta mig eller polisen!!

Upplysningar lämnas till:

Södertörns polisdistrikt tel 08-401 70 00

eller till mig per mail eller mobiltfn 070-248 42 00.

Tack på förhand!
Ko
663
Koffe
320iC -93
Var det inte såna "Richie L" hade på sin delfingrå e34 innan han sålde den? Vet iofs inte var köparen kom ifrån, men risken är väl att han får påhälsning av länsman nu i dagarna om han bor i Sthlm =)

//Koffe
Om det var han får vi hoppas att han har rent mjöl i påsen.

När hade han sådana?
Matte: Beklagar förlusten, hade du låsbultar och isåfall hur många? Håller ögonen öppna.

www.malte-racing.com
Japp, jag hade "låsbultar" men vad hjälper det? Alla som har mekat rostig bil vet väl hur man får loss såna utan rätt hylsa....

Jag tar tacksamt emot all hjälp jag kan få!!

/Mats
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Matte: Ligger din bil i galleriet? Isåfall se till att bifoga lite info om den samt bilder och lägg upp den i läsargalleriet då kan man se vad det var för fälgar.
Asken
Ko
663
Koffe
320iC -93
Matte: Det var ett gäng månader sedan. Å Richie köpte nog fälgarna långt innan dess, så det är ju inte dina fälgar som satt på bilen...

//Koffe
Ok, lägger upp någon bild i galleriet så kan ni se vad jag söker...

-> Koffe

Var bor Richie L?? Ungefär alltså...
Mi
542
Micke R
328i -98
- Matte.
Richie L. bor i 08-området men jag kan nästa lova dig att han inte förvärvat dina fälgar.

Jag tror att de flesta av oss som träffat Richie kan gå i god för honom. Dessutom sålde han sin 5:a tidigt i våras. När BMWCS Stockholm hade förarträning den 5/5 kom han i sin nyinköpta 328 istället.

Malte och Asken (som båda träffat Richie) instämmer säkert med mig.

Mvh / Micke R

Jävla osis på fälgarna förresten...
Ok, jag menade inte att han var den skyldige utan ville snarare veta för att kunna räkna bort honom från misstankarna. Hoppas ingen blev illa berörd!

Jag har mailat "galleriansvarige" så några bilder är på gång dit.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.