|
|
|
|---|---|
|
Vet någon om värmeslinger i yttre backspeglarna borde finnas på min 540 iAT -95? Stephan 735 har det i sin 540... Om jag nu har det fungerar dom ej. No fair! Vad göra!? H U M A N R A G E | |
|
Dandelue, Jag har det i min 530IA -95. Iofs är där allt annat i den oxå men i en 540 av samma årsmodell borde det väl vara standard eller??? Blir inte glasen lite ljumma efter att bilen har varit igång ett tag. Kanske inte så lätt att känna i dessa dagar då det nästa har varit 30° men på morgonen eller natten skulle man känna det tycker jag. BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) Länk |
|
|
Jag har det i min 535:a -90:a, men de är kopplade tillsammans med defrostern på bakrutan. Kan det vara lika på din?? Johan |
|
|
På min blir de varma(ljumna) så fort bilen är igång. Jag kände nämligen på spegelglaset när jag stod stilla och snackade och då var de lite smått varma. Utan att defrosten till bakrutan är på. BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) Länk |
|
|
Har det på min 530. Kallas tydligen "vinterpaket" eller nåt. Då är det även värme i dörrlåset på förardörren och spolarmunstyckena också. Behöver inta använda defrostern för de sätts på så fort man startar bilen. /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
|
Jag har för mig att dom aktiverar i olika styrka beroende på yttertemp. Oraklet Folke torde veta mera. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jag har nämligen hört att de går sönder ofta och JA, jag är säker på att om jag har dem på min bil, funkar de inte. H U M A N R A G E |
|
|
///M///- Hur gjorde du för att lägga upp länken till din fina bil på svaret? H U M A N R A G E |
|
|
Nu får vi se... H U M A N R A G E Länk |
|
|
DET FUNKADE!!!!!!! H U M A N R A G E Länk |
|
|
Hehehe. Man lär så länge man lever.... Mvh. Micke Olsson |
|
|
Dandelue, Tyvärr så hann jag inte svara på den frågan men det gick ju bra ser jag och dessutom ser bilen väldigt trevlig ut. BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) Länk |
|
|
M-Tack ska du ha! H U M A N R A G E Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.