|
|
|
|---|---|
|
Vet någon om det tillverkas någon front till E34 som ser ut som en M-front till en E39? Vore skit ballt tror jag! H U M A N R A G E | |
| Är du knäpp!? | |
|
per_j82: Bespara oss den typen av inlägg är du snäll. www.malte-racing.com |
|
markus00 |
Vad är det för något fel på den här sortens inlägg då? Det är ju möjligt att det finns något liknande till E34 men jag har ej sett någon. |
|
Tror att siedel tuning har en front till E34 som ser ut som E39 M5, kolla med X-style eller carfashion. När du älskar att köra !!! |
|
|
markus00: På detta forum ska man kunna fråga vad man vill rörande BMW utan att behöva få intelligenta kommentarer i stil med per_j82´s inlägg www.malte-racing.com |
|
|
Jag håller med dig MalteK. Det finns dom som vill lära sig. Alla har inte full koll på ALLT och då är detta forum det BÄSTA som finns när det gäller BMW. Mvh. Micke Olsson |
|
markus00 |
förlåt jag läste MalteK:s inlägg för fort uppfattade det som att han menade Dandelue. Ursäkta mig |
|
Biffen- Vet du om de har några hemsidor, eller hur man kommer i kontakt med dem? H U M A N R A G E |
|
|
Länk roadZter |
|
|
Bör väl vara den här "looken" du är ute efter? Länk Länk roadZter |
|
|
Nåt åt det hållet, men gillar inte riktigt hålen över dimljusen. Ser lite klumpig ut... H U M A N R A G E Länk |
|
|
Du kan kolla på: www.x-style.se eller www.carfashion.nu När du älskar att köra !!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.