|
|
|
|---|---|
|
Varken relevant eller kanske intressant för någon annan. Men igår var jag och sambon upp till härnösand och köpte tillbaks min bmw m5 -00 silverstone. Fortfarande samma pedanta skick som var när jag sålde den. Tror att jag är ännu gladare den här gången än första gången jag köpte den.:) Nu kommer den inte att säljas på lång tid igen. Äh,tänkte bara dela med mig lite utav min återfunna glädjekälla:) Fortsatt trevlig sommar:) | |
| Härligt :-D när sålde du den? | |
| Förstår dig ! En härligare bil än M5 e39 finns knappt,Mycket power för Pengarna! | |
|
haha fan va häftigt. är det vanligt att folk gör så har aldrig hört det tidigare tror jag |
|
|
Kul, jag har gjort det vid två tillfällen, skulle inte ha något emot att göra det fler gånger. M5 E39 är en härlig bil, ta hand om den! Stephan 540i/6 E34 byggdes i 3203 ex. knappt 1296st för Europa. |
|
|
Jag sålde den för väldigt precis ett år sedan,inte en dag har gått utan att jag svurit över min egen dumhet:) Men som sagt,nu är den här för att stanna ett bra tag hoppas jag! Ska lägga upp lite bilder när jag får en stund över:) |
|
|
Upp med bilder ! |
|
|
Härligt! :) Jag köpte min e39 för lite mer än ett år sedan och kommer förmodligen putsa på den resten av livet. Mycket nöje! /// |
|
|
Elarssen.....Du vet att jag ägde den före dig,så med andra ord borde den gå tillbaka till den rättsmäktiga ägaren.Med andra ord MIG;-) Detta är ett jäkla fint ex av M5.Det finns några dåliga bilder på den sen när jag ägde den. Länk |
|
| Kul! Jag gjorde samma sak en gång på 90-talet (usch, vad gammal jag låter). Det var en underbart fin brilliant röd 325:a som jag sålde och köpte tillbaka bara ett par år senare. En kul grej att minnas tillbaka på med den bilen var att det var den första icke M-bil som hade M3:ans backspeglar eftermonterade. Jag minns att BMW Sverige inte ens hade artikelnummer att beställa efter när jag första gången fick reda på att BMW skulle tillverka en sedan av M3:an. Vad jag kommer ihåg lyckades jag trots allt beställa hem ett par innan den första M3 sedanen anlände till Sverige. Jag minns även hur nervös jag var när jag hämtade ut min omgång 19" Hartge Classic, när de alldeles nyss kommit ut på marknaden. Ulf på Bilmodecenter i Göteborg hade inte sålt någon omgång tidigare men sa att tyskarna garanterade att de skulle passa E36. Detta var då M3:ans 17 tummare ansågs stora och Ni skall veta vad nöjd jag var då det blev så otroligt snyggt. Ni får ursäkta att jag blir lite nostalgisk men det var TS som började ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.