|
|
|
|---|---|
behrozosogh |
Hej på er :) tänkte höra med er ifall det e ok att slänga på evo delar på en orginal m3 e30? menar evo m3 delar, typ spoilern fram och vingen bak?? vad tycker ni ? eller ska man hålla den helt orginal som han är? vart isåfall kan man hitta dessa spoiler? Mvh |
|
Helt ok enligt mig. Allt som går att återställa är ju inga problem bara man sparar originaldelarna. Här finns lite pryttlar: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
behrozosogh |
det blir snyggt med evo paketet :) vad tycker ni andra ? kom igen hjälp till här lite :) Mvh |
|
Evo paketet är riktigt snyggt och går ju att återställa rätt lätt ifall man ångrar sig. Så kör på bara och glöm inte att lägga upp bilder!! :) |
|
|
När jag hade min M3 E30 resonerade jag så här, visst kan man modifiera den, så länge det inte medför några permanenta ändringar! Alltså jag borrade inga nya hål eller svetsade inte dit något! Sen är ju Evo grejerna snygga och gjord för den bilen från början så det är inga problem att montera, man kan ju alltid återställa bilen till ursprungsskick! Alpina B8 Länk |
|
behrozosogh |
då kör vi på det :) det e inga billiga grejer, läppen på vingen bak för ca 6000kr , för en sån liten grej . men men , det e o bara beställa då :) vet ni var mer man kan beställa evo grejer? tack! |
|
behrozosogh; Hos BMW?! Länk med fördel när det är 20% rabatt vid BMWCS Event. Stephan |
|
|
Håller med Abbe, och Evo delar, inget annat bör man "styla" en M3 E30 med om man nu tänker göra det. Det är heller ingen styling som förstör bilen, varken visuellt eller nämvärt påtagligt. Den dagen du tänker sälja bilen är det inte heller dumt att ha dom i mångas ögon. Ska man sälja bilen strikt original återställer man bilen och behåller delarna och säljer dom separat utan att förlora några pengar på dom. Satsa på bra grejer, billiga glasfiberdelar kan kosta mer än det smakar i slutändan. -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.