|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har nu kollat runt på dom olika tyska sajterna. Dock står jag med följande dilemma. Bilen som jag är ute efter är en Bmw 335d -08. Detta vet ni säkert redan. Om ni fick välja på dessa två alternativ vilket alternativ hade ni valt. Motivera gärna:) Antingen får jag en bil som har gått sparsamt med mil ca 8000mil men dock typ standard utrustad. Alternativ nr2 är en fullutrustad bmw 335d -08 för samma peng med då har den gått uppåt 14000mil. Har en visst belopp som jag utgår efter. Det man får ta i beräkning är kanske vad som är mest populärt om man skulle sälja bilen om något år. Vad är det som värdesätts? Miltal eller utrustning???? Är det något problem att bilen har gått 140000mil om den ändå är fullservad? m.m | |
|
Inget problem med 14000 mil eller ens 20000 mil.. men de blir klart mer svårsälda sedan när du haft bilen säg 2 år och kört 4000 mil kanske.. |
|
|
ska du sälja inom ett år eller så, gå på låga mil. ska du ha kvar bilen köp det du helst vill ha. Låga mil säljer bättre än mycket utrustning med mer mil i sverige, iallafall min erfarenhet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.