|
|
|
|---|---|
|
Vet att det finns flertalet trådar om just detta. Men har några frågetecken utöver. Jag har en aktivlåda som jag tänkte stoppa i bilen. Hög till lågnivå omkopplare tänkte jag koppla in. Lite frågor runt kring där. Kanske lite småkorkade. Måste jag koppla in dem på båda bakhögtalarna? Vad jag läst är det svårt att ta underifrån, vilket gör att man ska pillra bort gallret och sen då? Nästa fundering är ju remoten. Vad är bäst? Vit kabel vänster under baksäte eller lila/vit kabel? Vad är skillnaden? Sen vet jag inte vilket "ljudpaket" som min bil är utrustad med. Två diskanter i varje framdörr samt en 5,25" (?) i framdörren + högtalare i hatthyllan. Buisness? Hur vet jag om jag har ett slutsten orginal monterat i bilen? Sitter det någonstans i skuffen? Det sitter ju en säkring i inbyggda förstärkaren bör jag ändå avsäkra emot batteriet? kanske bäst att ta de säkra före de osäkra. Hoppas ni förstår mina dumma funderingar och kan förklara för en glad amatör :) /Johan - nu uppe i 14 bmw's | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.