|
|
|
|---|---|
|
Hej! fick för mig en dag att använda extra nyckeln till bilen för att se så att den fungerar i fall den andra dör då jag tycker den har tappat avståndet ifrån bilen då jag kan låsa/låsa upp bilen, men men, väl i bilen så går bilen i gång och alla inställningar blir helt annorlunda radion,fläkten men så ska det ju vara. men sen ger jag mig ut på vägen och inbillar mig att den går lite jämnare på 2an, sen ger jag mig ut på motorvägen och märker en klar skillnad i att den acc mycket bättre på 5:an än vad den gör med den andra nyckeln:S det är 4:an som gäller om man vill upp i fart snabbt, men bilen kändes mycket starkare! o det kände inte som inbillning utan som en annan bil:) undrar om nyckeln lagrar körstil med eller om det är något lustigt? kör ju relativt lugnt med bilen i vanliga i fall tänkte höra mig för här först innan jag åker till bmw o ger dom sår i pannbenet:) | |
|
Luftfuktigheten gör nog mer skillnad än nyckel tror jag ;-) //Lasse |
|
| Annars vore det ju perfekt med en nyckel som gör att bilen bara får 75hk och gör max 70km/h. Ifall man ska låna ut den eller så. | |
| Verkstadsnyckeln!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.