|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet ang. skärmar från Motor Nord, passform & dyl.? Tänkte byta min, solen har blekt den + att den har börjat svälla lite i underkant vid veket. Behöver ändå måla den. Det är v. framskärm till 535-90. Det skiljer ca. 3000:- mellan dem & BMW M.V.H. Kjelle | |
| på schmiedmann får du en framskärm för ca 500kr | |
|
Jo tack jag vet, men passar den perfekt eller " får man vad man betalar för"? M.V.H. Kjelle |
|
|
Jag vet inte hur många tillverkare det kan finnas av framskärmar till E34, jag köpte en på Schmiedmann tror jag det va för 3 år sedan. VÄRDELÖS passform, fick ägna 2h att passa in och knäcka skärmen innan det såg vettigt ut. Körde på ett rådjur senare och bytte till original direkt. Knappt 3tkr kostar en originalskärm på Schmiedmann, men jag skulle ju rekommendera att köpa en bättre begagnad. |
|
|
Jo tack ,det är som jag tänkte att med tanke på priset är det därefter. M.V.H. Kjelle |
|
|
Vissa piratskärmar har rikgt kass passform, jag skulle köpa ny original till en fin E34 och en bättre begagnad original till en bruks E34.´ Mvh Stephan 540i/6 E34 byggdes i 3203 ex. knappt 1296st för Europa. |
|
|
Tack. Det får bli en original. Bile är fin så jag vill inte sabba den med en skärm som inte passar, det kan vara värt pengarna. Tack för alla svar M.V.H. Kjelle |
|
|
Givetvis är priset lockande, men det är inte värt det. Inte ett hörn stämmer. Dessutom glömde jag säga att skärmkanten stack ut längre på piratdelen, alltså avståndet mellan däck och skärm i sidled, drygt 1 cm minns jag. |
|
|
En sådan skärm förstör ju hela bilen. Nä det blir som sagt ORIGINAL. M.V.H. Kjelle |
|
|
Jag köpte en framskärm på meca till min. Den va skit bra passform. Lämna på lack och passade direkt. Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland. |
|
|
Kolla på bildelsbasen.se. Där hittar du garanterat en som passar Finns ju både nya o beg där. Varför slänga ut 3000 på skärm! Lacka får du ju ändå göra så no big deal. M-killen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.