|
|
|
|---|---|
|
Hej! Mitt första inlägg här då :)! Är en nybliven stolt ägare av min bmw 520 -04 Det jag undrar nu är att jag har totalt 6 högtalare i min bil som jag då ser. Två som sitter bak i hatthyllan samt 2 i vardera fram dörr. Dem högtalarna som sitter närmast backspegeln som är ganska små ger inget ljud ifrån sig? Ska det vara såhär eller är det något fel? Eller är det ens högtalare? Jag fattar inget just nu haha.. Tack för all svar.. | |
| Du har väl bara std-ljudpaketet? För där sitter "galler" på alla modeller men har du std-ljudpaketet så sitter där inga högtalare bak gallret.... | |
|
Kolla under framstolarna.. där sitter/ligger en bashögtalare under respektive stol oxå. |
|
|
Hmm jag förstod inte riktigt sista biten i meningen där ? Om jag har std paketet så finns det inga högtalare bak då eller? Jag har högtalare dock högtalare fram med. Om jag nu har bashögtalare under Sätet ska jag då tolka det som att de små högtalarna vid backspegeln ska fungera ? mvh |
|
|
Om du har Std-paketet har du följande: 2-högtalare fram (i dörren) - men INGA diskanter bakom gallrerna i A-stolpen. 2-bashögtalare (en vardera under respektive framstol - kolla efter en svart plastlåda) 2-högtalare bak i hatthyllan totalt 6 stycken högtalare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.