|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, Jag funderar starkt på att införskaffa mig en bmw 318-328 e46 touring kring 00-01 med sportstolar, multiratt och alla andra bekvämligheter. Tänkte bara höra med er som har en e46 hur komforten är i en sådan.. Jag kör nu en e36 och komforten är väl inte allt för hög. Är komforten i klass med t.ex volvo s60 och lite andra halvnya vanliga bilar? Det finns ingen lågnivåutgång på originalstereon i dessa bilar vad jag har förstått, men man kan ta högnivå från bakhögtalarna och fortfarande använda dessa va? Mvh robin | |
|
du kan köpa en högnivå/lågnivå omvandlare så har du klart för slutsteg Komforten är bättre väljer du en bil med m-paket så har dom bilarna lite fastare chassi och blir därför lite mera stötig |
|
|
Ang Lågnivå omvandlare (129:- biltema) till Högtalarna så fungerar det perfekt. Ang komfort är väl Bmw lite hårdare än S60:in, men hur sköna som helst endå i mitt tycke. Tror du blir hur nöjd som helst :) Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
okejokej, case closed alltså, bara åka och handla! :) kanske åker och kikar på en bil idag, bara hålla tummarna för att den inte blir såld! Tack för hjälpen, jag återkommer om det är något mer jag behöver veta! Mvh! |
|
|
:) Såg jag och Hampe skrev samtidigt :) Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.