|
|
|
|---|---|
|
Jahapp då var det dags för att byta nästa grej på 330in Behöver att par bakdämpare till 330xi Någon som kan tipsa om något billigt ställe? kollat mekonomen laitis mm men dom verkar inte sälja dämpare till min bil Alla tips mottages tacksamt | |
| Har du kollat hos din närmaste BMW återförsäljare? Jämför gärna priserna mellan olika återförsäljare och även med Schmiedmann. ( Länk ) | |
|
Bmw har jag inte kollat då jag antar att dom är dyrast (inte alltid men ofta) Schmiedmann var de enda jag hittade som hade dämpare men dom ska tydligen ha semesterstängt och hade inte dämparna hemma så då blir det att vänta minst 1 månad vilket jag inte har tid med |
|
| Damien SWE: BMW är inte så dyra. Många gånger har BMW här i Mölndal varit billigare än Schmiedmann, så jag tycker allt att du ska kontrollera priset hos din närmsta BMW åf. | |
|
Jag köpte detta set Länk Sen kan du kolla på säljarens egen sida han har även uppdelade paket för bara fram eller bara bak. Jag kontaktade han så byggde han ihop ett paket och la upp på ebay. Sen gick var det bara att checka allt och betala. Fick det snyggt paketerat och levererat fram till dörr. |
|
| Skrev du på tyska eller behärskar killen engelska? | |
|
Skrev faktiskt på Svenska och översatte det till tyska via Google translate. För säkerhetskull så skrev jag även allt på engelska. Han fattade och svara på tyska och engelska tillbaka och han hade redan ordnat ett paket och skicka mig en länk och sa kolla om allt stämmer sen är det bara att betala. Jag var supernöjd iallafall med hur hela processen gick. |
|
| chassit.se | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.