|
|
|
|---|---|
|
Efter att nu har tröttnat på allt det svarta är tanken att nya fälgar skall på. Gälar och njurar är original igen så frågan är vad panelen tycker om dessa fälgar på denna bil. Länk Vill gärna ha original 19" men verkar vara omöjligt att hitta som är felfria ///M. Pedersen | |
| Visst de e snygga, men inte i närheten av original m3. De är absolut snyggast. Ett alternativ kan ju va att lacka de svarta i original csl kulör, oxå fruktansvärt snyggt. | |
|
Dessa är oxå ett alternativ. Känns bara som att köpa "likadana" igen. Länk ///M. Pedersen |
|
|
/// M /// tycker de finns 3 fälgar som passar m3an ypperligt 19" Org 19" CSL 19" BBS CH (silver(org) kulör,som jag hade på min gamla m5-2003 |
|
|
Eller som Edge säger.. lacka de svarta i original csl kulör |
|
|
Jag har funderingar på att lacka mina csl svarta. Men vill du se orginal kulör csl så kan du söka på Hampe_86 på garaget så ser du hur de ser ut |
|
| ///M///: Byt fälgar med hampe bara ;) | |
|
Tror inte jag ska ha CSL-fälgar men Hampe kan ju köpa mina som redan är svarta ;-) ///M. Pedersen |
|
|
Njae tror det blir lack på dom jag har till vintern istället :) |
|
|
Vad sägs om E9x M3 Competition-Pack-Fälgar? Länk Surf Or Die!!! |
|
| E9x M3 Competition Pack fälgarna, funkar dom rakt av på en M3 E46? Är inte det samma fälgar som sitter på 1M Coupe? | |
| M du har pm | |
|
Catch_me: Det har du oxå =) ///M. Pedersen |
|
|
Eller dessa Länk ///M. Pedersen |
|
|
Dom va riktigt snygga |
|
| Dotz har oxå liknande fälgar kolla in här Länk håller med dom är riktigt snygga | |
|
Som jag skrev igår Matthias så är färgen snygg på VMR, men självs fälgen är en dålig CSL kopia som är långt ifrån originalet med böjen på ekrar och långt ifrån så konkava som org är. Lacka hellre om dina i samma kulör då dina är en exakt kopia. |
|
SemirS |
Jag tycker alltingen lacka om dem . Eller EVO 19 tum m3 passar bäst tycker jag. |
| Jag skulle kunna tänka mig ett par svarta... har original kulör på mina... :) om du är intresserad utav att byta? Skicka ett pm till mig eller ännu bättre dra iväg ett mail på ea_svensson@yahoo.se | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.