|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har köpt en BMW 330ci 2001, men jag har tyvär ingen Aux ingång på sterion vilket jag saknar. Kan man få dit en egen på något enklare sätt? Jag har en telefon adapter i bilen och svara/lägga på funktioner på ratten, Men jag vet inte vilken typ av telefon som den passar till (inte Iphone iallafall) Jag har nämligen en Iphone så skulle jag kunna få fram någon adapter som gör att jag kan koppla in min Iphone där så skulle det vara klockrent. Men annars kanske det går att klippa bort adptern och löda på en aux där? det borde ju finnas kablar som skickar ljudet därifrån ut till högtalarna. Är det någon som har några tips altså på hur jag kan få in en aux i bilen MVH Jimmy | |
|
Kanske FM sändare är en bra lösning för dig. Här har du 2 olika modeller, en till vanlig MP3 spelare och den andra till Ipod. Länk Länk |
|
|
sorry, det verkar som teknikmagasinets hemsida länkar väldigt dåligt. Gå in på teknikmagasinets hemsida och sök efter FM sändare. |
|
| Kör till BRC, dom kan säkert hjälpa dig till en billig peng. Dom ville ha 1700:- för att koppla Aux till min, Förenade Bil ville ha 5600:- Ska åka dit i veckan och boka en tid, trött på FM-Sändaren. | |
|
Kolla in denna länken: Länk Där finns en lösning på det Du söker. /Stefan |
|
|
Tack så mycket! uppsakattar verkligen svaren ska kolla in allehop. Just FM sändare har jag ganska dålig erfarenhet av, men dom kanske har blivit bättre. ska kolla med BRC och jag ska kolla länken stefan. Tack ska ni ha |
|
|
Det kan vara så att din stereo är en lite för gammal modell för att kunna ansluta auxkabel till. Jag har också en 330 från 01 och som jag fattat det är stereon på min årsmodell frö gammal. Det var med faceliften som aux kom som tillval om jag förstått det rätt. Hur det ser ut på Ci-modellerna vet jag inte men kolla upp det först. En auxkabel kan du göra själv om det nu är så att din stereo har uttaget. |
|
|
Köpte en sådan här Länk förra veckan. Mycket nöjd, dock lite pillig installation... Trådtips: Länk /J Surf Or Die!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.