AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
683

någon som installerat bilbarns öglor?

Apo
Någon som har installerat "bilbarns öglor" på sin bmw 3-serien?? för att man skall kunna spänna fast bilbarns stol. Köpte universal bilbarns öglor från bilteam idag men dom var allt för tjocka för att kunna spänna fast på stolens bultar, vart då ingen plats över för muttern.

Någon som vet om det finns några öglor som passar direkt utan några större modifikationer, alt om det finns några sådana hos bmw att köpa??
hk
31
hks
318T -96
Hm.....
Köpte en Britax barnstol till vår knodd, och med i paketet fanns remmar som man skall fästa i något för att hålla i stolen. Letade som fan och lyckades till slut hitta något under passagerarstolen (balk liknande) som verkade lämpligt att fästa remmarna i. Trångt som fan var det, men till slut satt dom där.
Helst skulle jag vilja ha stolen i mitten bak, men det får jag nog glömma eftersom det finns absolut INGENTING att fästa remmarna i då.

Fr
1.138
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
BMW har fästöglor som man sätter fast under bultarna för framstolarna. Öglorna ligger ut mot stolens sidstycken. (jag tror att det är original men vet ej säkert då jag sa till om dessa fästen när jag beställde bilen)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.