AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.741

Köpråd Seat!

Ja som rubriken lyder behöver jag köpråd och er personliga värdering kring detta objekt.

Länk

Vad har ni för åsikter och vad skulle NI ge för den bilen?
Et
421
Ethel
Volvo V70-D5 -07
Personligen skulle jag inte ge mer än max-15.000-17.000:- om bilen är OK, för 25-30.000:- kan man få en mercedes E 200-klass(00) i OK skick trotts att mercedes haft problem med rosten under 210 karossen, men dock går det inte att jämföra mercedes och seat, men observera att det är min personliga åsikt!
Då är vi i samma banor när det gäller priset :)
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Håller med Ethel, max 15 000:- för den bilen.

BMW M-POWER
Seat är ju ingen eftertraktad bil direkt.

15-20 tusen låter som ett rimligt pris.

/Bellamy
skulle inte köpa den med tanke på miltalet
bmw_jerry: vore intressant om du kunde förklara hur du resonerar kring ditt resonemang. Vad bör man akta sig för vid dom miltalen?
hehe blev en del för mycket där, skrev från mobilen.
den har gått 29.336 mil
och då tror jag det mesta är och känns slitet.. visst hade den kostat 15 000kr så hade det varit ok men 25 000 är för mycket speciellt med tanke på vad dem annars kostar
Et
421
Ethel
Volvo V70-D5 -07
Jag själv kan bara säga, att jag tittar inte så myxket på milen, när det är i så låg prisklass, dock har jag set bilar som gått lite och varit minst dubbelt så dåliga som långmilare, beror HELT och hållet om/hur vederbörande har tagit hand om bilen.
Dock gäller priset som tidigare påpekats, max 15.000:-
Står också fast vid det priset. Behöver bara en enkel billig bil att ta sig runt med.

Tack för alla svar!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.