|
|
|
|---|---|
|
tjenare. har en m3 46 03 med stora navin 16:9. funkar denna adapter i min bil? Länk någon som kör med den och vet hur det funkar? | |
|
Jag har kört med denna i ett år nu och den har funkat helt klockrent. Vet inte om det är samma stereo men jag har har oxå stora navin. Man får upp låtnamn, går att styra via ratten osv... Riktigt enkel att koppla in var den oxå. Enda krånglet jag hade var att det var riktigt kasst ljud i den i början. Kontaktade tillverkaren och fick då några filer att lägga in på usb-minnet. Med dessa kunde man justera ljudsignalen till rätt nivå, efter det vart det perfekt. |
|
|
jag har orginal stora systemet. alltså växlare och navin och radioenheten ligger bak i bilen. var kopplade du in den? bakom skärmen där växlarn går in eller? så den ersätter cdväxlarn? tacksam för svar |
|
| Den kopplas in i radiomodulen, där cd-växlarn normalt är inkopplad. Kommer inte ihåg nu men det är möjligt att det gick att parallellkoppla den med växlaren oxå, om man av nån anledning vill ha den kvar. Jag slängde ut min och ersatte platsen med ett slutsteg iallafall. | |
|
nä behöver ju inte den. tänkte mer om man koppla in där bak eller där fram? |
|
|
Hade istället rek detta....hade detta i min gamla m5-2003 Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.