|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har en förklaring (eller en gissning) till varför co2-värdena har ändrats i konfiguratorn. Big deal kanske några tänker men för mig som skall välja ny förmånsbil där kravet är ett maxutsläpp på 130 co2 g/km är dom ny värdena total katastrof ! Till och med 116d (3d) som var klassad som miljöbil släpper ut 134 g. Såg att faktabladen på sidan har dom gamla värdena samt www.bmw.de och www.bmw.uk.com's konfiguratorer. Vad är det som händer !? | |
|
Vet inte var du tittar men här ser deet bra ut: Länk |
|
|
Jag tänkte mer på att det som syns under Länk inte längre stämmer med det som står under Länk när det gäller co2. |
|
|
Hej, vad jag kunde se så såg det ut som att de har blandat in CO2-värdena för bensinmotororna...kan det stämma in? Även förbrukningssiffrorna förstärker min hypotes. //BMW, När Du Älskar Att Köra |
|
|
Jag hoppas att det rör sig om ett fel. Skulle precis plocka ihop en 1-coupé när jag upptäckte det. Tyvärr verkar alla ha semester hos den bilhandlare som jag skall beställa från :/ |
|
|
Tufft nu sommarn...kommer säkert bli hur bra som helst ;-) //BMW, När Du Älskar Att Köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.