|
|
|
|---|---|
|
hej! Har nyss köpt mig en 523i Touring -98 och är i farten att beställa coilovers men har en fråga om jag har nivåreglering bak eller inte? Hur kan jag enkelt kolla upp det eller är det standard på en 523i touring -98? tacksam för snabba svar :) | |
|
Kan du inte bara titta snett underifrån om du har luftbälgar? Eller titta om du har kompressor under reservhjulet? Lycka till;) Mvh, Björn |
|
| Om det är så att kompressorn ska sitta i centrum på hjulet så har jag iaf inte det ! ;) | |
|
På min 528 så sitter det en rätt stor plastlåda under, eller rättare sagt inne i reservhjulet och den tar upp i princip all plats som finns innanför fälgen. I denna plastlåda sitter kompressorn till nivåregleringen, har du inte denna så skulle jag GISSA på att du INTE har nivåreglering. Förresten, "plaslådan" kanske var i plåt, jag minns inte xD Mvh, Björn |
|
| har iaf ingen låda av något slag där i så då får det bli coiloverkit runtom helt enkelt ingen prisskillnad ändå så :) Men tack för det snabba och enkla tipset :) | |
| Hm var hittar man coiloverkit till en touring? | |
|
Länk Där har du en kille som kan ta hem till touring. Honom jag beställer av vet vem han är då vi gick på samma gymnasium så såg jag annonsen av en ren slump! 2900+frakt från honom till dig var priset till e39 touring. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.