|
|
|
|---|---|
|
Ska bygga nytt ljud i min E39 touring -00 har börjat rota i allt men det blir svårt utan schema. Har tagit ur navigatorn men blir inte klokare för det. Kollat lite vid slutsteget bak men nja , fattar väl mest att den ena kontakten går till alla högtalare. Jag har glömt vad det var för sida som hade sprängskisser på allt?? Där kanske det finns elscheman?? | |
|
Kanske någon av de här skulle kunna vara något? Båda är onlineversioner av BMW's WDS (Wiring Diagram System) Länk Länk Har inte testat själv då båda siterna vill installera en ActiveX- kontroll som normalt blockeras om man inte sänker säkerhetsinställningarna i webbläsaren, eftersom utgivaren inte kan verifieras. |
|
|
Ska kolla real OEM om den sidan kan visa nåt. För dessa sidor du länkade till funkade inte. Jag kunde välja bil osv men sen när jag skulle kolla på t ex fuses så funkade det inte att trycka. Någon som har erfarenhet utav att bygga ljud i en sån här bil?? |
|
| Länkarna fungerar fint, det beror nog på webbläsaren. | |
| Jorå - sidorna jag länkade till funkar OM man går med på att installera det ActiveX-plugin som krävs. (Testade just på en virtuell XP-burk som jag har just för att testa div. tvivelaktiga saker på...) | |
|
Vadå active-x? Det funkar utmärkt utan. Jag kör Firefox och där fungerar överhuvudtaget inte active-x, men sidorna visas utan problem ändå. Provade med Internet Explorer också för att kolla, men inte den heller ville installera nån active-x. Har du fått nåt virus kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.