|
|
|
|---|---|
|
jag har fått problem med mina sportstolar mocca/tyg att på vänstra stolssidan börjar tråda sig. Bilen är fyra månader och jag har kört ca 1300mil. Någon annan som har samma problem? Jag ska in till förenadebil idag och vissa det. | |
|
Har också upptäck det på en av dom demobilarna som jag har kört, Detta var på en 520DA M-sport -10 hade också gått nått sånt 1300-1500mil. |
|
| Har varit på Förenade bil nu. Dem sa först att jag var den första som haft detta problem. Sen går vi bort och tittar på en av deras demo bilar som gått ca 800mil där kunde man se att även på den så var det början till att tråda sig på sidostödet. Dem tog bilder på min och skulle återkomma.. | |
| Kalle m3: Kanske inte är relaterat till det problemet du har men jag såg på det utragbara benstödet på sitsen så har det börjat tråda sig. Bilen är bara 1,5 vecka gammal :/ Ska svänga in till åf i morgon och se vad som kan göras åt det. | |
|
Är det tyget eller moccan som ¨trådar¨? Det är väl så att det är mocca på sidan (Kalle m3) och tyg på lårstödet (marcus.j) ?? Mvh |
|
| Det är tyget innanför moccat på sidan. | |
|
Kan man lägga upp bild här? I så fall kan jag visa hur det ser ut. |
|
| Det hör väl till att BMW har dålig kvalitet på tygklädseln? Det har väl hängt med ända sedan E28-tiden. ;-) | |
|
Hej. Har en 520D M-sport 2011 som inte har dom problemen (aldrig hoppas jag) skulle vilja se bilder på tyget (där det trådar sig). Mvh sloven |
|
|
Hej igen, Har fått klädseln bytad idag till ny, hoppas denna håller bättre.! |
|
|
Kalle m3: Lägg gärna upp bilden om du har den kvar och länka till den sen: Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.