|
|
|
|---|---|
|
Har 4-5 mm kvar men då det blir 2 st bankörningar innan vintern så räknar jag med att det är lagom att byta till hösten, då är ju frågan vad man ska köpa. BMW CS har ju riktigt bra rabatter hos Euromaster 30% på däcken och 35% på montering men dom har ju bara Michelin och Goodyear värda att nämna. Michelin Pilot Sport 3 borde väl duga? Lägger märke till att det är samma pris på Primacy HP. | |
| Michelin PS2 har fått bättre recensioner än PS3. PS3 är tydligen ingen uppföljare till PS2, även om man skulle kunna tro det med tanke på namnet. Pilot Super Sport är det bästa alternativet, men de finns i få dimensioner än så länge. | |
| PS3 är inget dumt däck alls om det inte skall användas för bankörning. Ett riktigt bra allround däck! | |
| PS3:an(läs Pilot Sport 3 och inte Playstation 3 :P ) är mer en uppföljare till primacy hp. PS2 ska du köpa ifall du vill ha ett bra sportdäck! Pilot Sport Cup ifall du vill vara värst. | |
|
Jag ska nog bara köra 2-3 ggr på bana per år. Resten går den ju som vilken bil som helst. Tackar för infon angående PS2 man tror ju att en trea är bättre än tvåan. |
|
| Har du kollat vad det blir för priser med rabatten? Jag har samma rabatt hos Euromaster via en annan klubb. Vet inte om dom använder nån speciell prislista om rabatten ska användas men efter avräknad rabatt så var det ändå billigare att handla via t.ex skanstulls däck eller däckonline utan rabatt. Kollade då på PS2 till min sommarbil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.